Norazzatulakmarisha@}--

upsi di hatiku
Friday, September 27, 2013 | 0 comment(s)
السلام عليكم

Ya Allah dah lama sangat tak update blog ni. Rindunyaa. Mana aku yang dulu ni? Yang suka update blog. Luahkan perasaan dia. Cerita suka duka. Eee ngade ayat haha :)

Alhamdulillah tika aku menaip ni aku sudahpun berjaya melanjutkan pelajaran ke Universiti Pendidikan Sultan Idris. Setiap kali sebut upsi mesti orang ingat cikgu. Eh sekarang open market ye. So kami kena bersiap sedia yang tiada jaminan seratus peratus untuk jadi guru ni.

But the truth is I really hope that. Doakan aku. Doakan kawan kawan yang lain. In shaa Allah ade rezeki Allah bagi, kami terima :)

Tanggungjawab seorang guru bukan kecil. Bila aku masuk ke sini(upsi) aku mula tahu serba sedikit tugas seorang guru.

Dan apa yang penting aku happy dengan suasana yang baru ni. Semuanya masih terlalu baru untuk aku. Aku cuba sesuaikan diri di sini. Alhamdulillah everything went well :)

Bercerita panjang panjang ni tipu kalau aku tak rindukan matrik selangor. Tempat di mana aku mula belajar segala galanya. Alhamdulillah time masuk upsi ni takde la homesick macam dekat matrik dulu ehehe sebab da besar kut :P

Ok pasal apa ye nak cerita. Oh ye family baik baik je. Alhamdulillah, Mereka menyokong aku dari belakang. Terutama mak. Sentiasa bagi kata kata semangat. Kakak sayang mak :') Kakak tau mak sentiasa doakan kejayaan kakak and adik.

Pasal Muaz pulak hmm perasaan ni masih utuh. Tak perlu kut cerita dalam perasaan aku ni. Cukup dia tahu yang diri ini menyayangi dirinya :)

Cuma kadang kadang dugaan tu tak boleh nak halang. Aku selalu terfikir. Sayang dia sama banyak atau kurang atau lebih dari aku. Hm persoalan yang takkan ade jawapannya.

Apapaun sayang sayangkan abang..







Older Post